Sider

Hi igen. :-) Det var så søndag i går, og nu er det mandag, så lige i dag har jeg til at lave min tysk aflevering færdig. Faktisk, så er jeg færdig med selve stilen, bare ikke den del der hedder sprogbrug - venter til jeg kommer hjem til min mor :-P Nåja, jeg fik sovet længe i dag, synes jeg da selv.. sådan lidt da. Jeg har fået taget en del billeder, af alle mulige ting der er her hos min far. Det er nogen ting jeg faktisk rigtig godt kan lide, men ikke nogen jeg selv ejer. Hvis jeg kunne, så ville jeg tage billede af mit kamera, med mit eget kamera. Tsch. Nåja, jeg er begyndt at skrive ''nåja.'' det er en sød lille ting at tilføje til noget, når man ikke ved hvad man vil skrive, eller der lige er noget ligegyldigt man gerne vil fortælle. Muahwuahwauw, lololol. Nå. Nu vil jeg lade jer hygge jer med mine billeder, som selvfølgelig ikke er redigeret, eller særlig pæne :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar