Sider

Shopping










Danish: Hejsa kære læsere! I dag har jeg været ude at lede efter alt muligt! Jeg manglede nogen løbebukser, som jeg også fik købt, og så manglede jeg en taske, som jeg desværre ikke fik købt. Jeg ledte efter en vintage taske i en genbrug, men de havde sådan nogen virkelig slidte tasker, der slet ikke var som sådan en jeg ledte efter.
Jeg fik også købt karameller til sidste skoledag som er i morgen - så går jeg endelig ud af tiende klasse! Ansigtsmasker, en ny tandbørste og en sød pink abebamse fra Build A Bear shoppen. Jeg har også lige købt noget over Streetammo.dk som jeg glæder mig sygt meget til at modtage! Jeg har altid godt kunne lide caps, så nu har jeg sat mig for jeg vil købe de caps jeg synes er seje, og så lave en hylde med dem på mit værelse!
Nu ligger jeg bare og slapper af, og venter på i morgen!
Hvad har I lavet i dag?


English: Heeeeeeello dear readers! Today I've been out for shopping. I didn't have some run trousers, so I bought that today! I bought some candy for tomorrow, when I leave school, and I bought a magazine, omg! I bought so much! I took some pictures of it, when I got home.
I bought a cap, and a VIP card for Streetammo on the internet, for 10 minutes ago, or something. I always liked caps, so now.. I'll make a shell for all the caps I buy!
What have you done today?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar