Sider

Berlin..

Hi.
Jeg er hjemme igen. Jeg kom hjem ved en halv 6 tiden i dag, det var altså ikke hjem hjem, men hjem til skolen. Min mor hentede mig, og jeg fik et kys af min mor på kinden, og en ordenlig krammer af min søster Rikke. Jeg havde helt glemt at Rikke og Sandie (Sandie min anden lillesøster der lå hjemme i sengen) skulle i skole. Nå. Vi kørte ned på 7-Eleven, for at få nogen rundstykker, og så spiste vi ellers det der hjemme.
Da jeg kom hjem, havde jeg modtaget min pakkeeeeeeeeeee. Nemlig mit ur! Det er kommet meget hurtigere end mit HP (Harry Potter) er kommet, for det er slet ikke kommet endnu. ):
Nå. Jeg lagde mig til at sove sammen med Rikke da klokken var 8 - var så trættt, men også lidt frisk, tehe. Rikke kom ikke i skole da ''hun sover over sig'' med mig. Hun er nu oppe hos sin kæreste, eftersom han meget snart rejser til Holland med noget fodbold værk.

Jeg vågnede for ca. en halv time siden, og ja.. jeg spiste romkugle! UHMMMM!
Lige nu ligger jeg og spiser de der jordbær slik, med sukker indeni. Chokolade kiks, og lidt Kit Kat chokolade som er fra Berlin. Har også en 'energidrik' hos mig - uden sukker ):




Her kommer lige et par billeder fra Berlin :)








Det var herre hyggeligt!
Jeg så den Olympiske Stadion, som den eneste pige fra min klasse - og så var der lige en pige fra en anden klasse også. Den var så stor Stadionen!! Men den var vildt flot! Der var så meget jeg så, at jeg ikke kan ligge alle billeder ind! Men én ting kan jeg fortælle jer. Der var fantastisk vejr stort set alle dage, og det var en herre hyggeligt tur! Fik talt med mange flere end jeg regnede med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar