Sider

BERLIN HERE I COMES

Hi alle. Jeg vil i morgen stå op klokken 5 fordi jeg skal til Berlin med min klasse.
Jeg glæder mig faktisk lidt - men kun fordi det er en anden klasse.
Jeg er først hjemme klokken meget meget tidligt d 30. marts. så orker nok ikke at skrive her inde der. Men når jeg er hjemme, har fået hvilet ud osv. så vil jeg ligge et par billeder her ud.

- Hey, fik ikke fortalt hvad jeg gjorde i fredags med min søster og Lavin min ven.
Well. vi pjækkede!!!! Vi tog ind til Aalborg havn, og hyggede, vi tog på biblioteket, vi tog i en anden lille park og hyggede videre, og så kørte vi hjem - og lod som om vi havde været i skole og bare tog i byen efter skole. Min mor ved det ikke endnu, men hun finder nok snart ud af det - ligegyldig hvad, så fortæller jeg hende det på et tidspunkt d:

Det var rigtig hyggeligt!! NÅ! Men jeg er altså lige nu i gang med at pakke.. eller måske ikke helt, for jeg har bare været så langsom hele dagen. Men jeg er da ved at være færdig. MANGLER BARE EN SOMMERJAKKE! ):
Men jeg lever uden, og så med en fed stor vinterjakke ):

Men jeg vil smutte nu, og få pakket det sidste imens jeg lytter til denne fede sang. <3

1 kommentar:

  1. Fin blog!
    Nice at skrive om mad.

    Fortsæt det gode arbejde

    Knus
    http://lereflexions.blogspot.com/

    SvarSlet