Sider

At male er at leve

I dag valgte jeg at male. Jeg vidste ikke hvad jeg ville male da jeg begyndte, jeg vidste bare det skulle være noget jeg ville kunne se tilbage til. Det endte med at blive et kreativt billede. Jeg brugte servietter, og så malede jeg selvfølgelig også selv. Jeg har taget et par billeder, og jeg har også eksperimenteret lidt med hvordan jeg skulle gøre hvad.
Her ville jeg have noget fra en serviet over på et lille lærred for at teste hvordan jeg skulle gøre. Vi havde ikke noget lim, så var nød til at bruge hvid maling. Det viste sig så at det ikke var sådan jeg skulle gøre.
Det endelig resultat! :-) Serviet-ide: (Hvis du også vil lave noget med servietter, vil jeg stærkt anbefale at få skaffet en lim. Jeg brugte dog hvid maling, hvilket også ser pænt ud. Jeg vil her give en vejledning for hvordan man gør - Dette kan gøres både med lim og maling.) 1. Find en serviet med noget mønster, eller en genstand. 2. Tag de to lag 'fine' serviet dæk fra servietten. Så er der den del serviet hvor man stadig kan se mønstret (Det tydeligst) 3. Riv nu mønstret, hjertet, kagen eller hvad det nu er - riv det ud/Klip det ud. 4. Find en plads på lærredet, og farv derefter med hvid maling/lim. 5. Tag det du rev/klippede ud, på det hvide maling/limen. 6. Dup på det så på, stille og roligt. 7. DONE!

2 kommentarer:

  1. Hej! Virkelig lækker blog du har dig. :-)
    /Laura

    Kig gerne forbi
    Fashion-fantastic.com

    SvarSlet