Sider

Træt, men glad.

Hej Bloggen. I dag blev jeg ringet op klokken 2 minutter i 9, af mit arbejde - de spurgte om jeg kunne komme klokken 12.00 til klokken 16.00. Jeg sagde ja, også selvom jeg først kom i seng klokken 3 natten inden morgnen. Jeg var på arbejde, og det var vel.. ja faktisk var det herre irriterende. For Sofie jeg også arbejder med, valgte at bede mig om at sidde ved hendes kasse.. så jeg kunne ikke gå på gulv. Altså sætte varer på plads osv. Nå, nu er jeg så hjemme, og sidder og hygger med Rush Hour 3, snakker og cammer med en ven, nemlig Rasmus. Det er bare hygge! Har været så glad lige siden jeg kom hjem fra arbejde, men jeg er også en smule træt nu. Da jeg ikke har taget billeder idag, får I dette skønne billede fra google. :-P Hvad har I lavet i dag? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar