Sider

Læge og eksamennnnnn

Hej Bloggen. Igen har jeg ikke nogen billeder, men det skyldes at jeg ikke har været hjemme ret meget af tiden i dag. Jeg skulle i dag trække de der emner til fagene (Eksamen) i tysk fik jeg ''frygt og håb'' - godt nok på tysk. I engelsk fik jeg ''travelling''. I dansk fik jeg ''at rejse'' helt fint med tysk og engelsk, men åhh gud. Dansk.. NOOOOOOOOOOOOOOOOO! Nåja, jeg har også været ved lægen i dag. Faktisk ang. en lås til en ørering jeg troede sad inde i mit øre. Ikke sådan en metal tingest, eller hvad det nu er.. men en plastic. Sådan en hvid lille en (Cylinderrrrr) men han syntes ikke at kunne se eller mærke noget. Men ved der er noget der! Nåja, så var der også noget galt med min udvikling. Har åbenbart knuder inde i mine kirtler. (Brysterne) avvv. Sang til jer <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar