Sider

Gift i over et år

Er lidt oppe at køre lige nu!! Min 'mand' har lige skrevet til mig, vi har haft et års dag, som vi begge opdagede forsent, hahaha. Hvis der er nogen af jer der kender det site der hedder Habbo.dk, kan det forklares lidt bedre. Til Habbo.dk tilhører også nogen fansites, såsom Shocknews,og zabbo.dk På Zabbo.dk blev jeg (bot10 - habbo+zabbonavn) og min mand, Momann gift. Det er nu 371 dage siden! Er så glad! Men kun fordi Momann/Mathias og jeg har haft kontakt i så lang tid, og mere eller mindre bevaret vores venskab. Vi har aldrig mødt hinanden - men jeg har dog set ham i Salling. GIK LIGE FORAN HAM! Men han så intet. Den elskelige nar <3


Er lidt glaad nu :-) Også selvom det er virtuelt, men han er virkelig en god ven! :D Her har I også en fin lille video til min mand. <3 Han har set den og hans kommentar var ''Du' syg'' Men han blev satme glad! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar