Sider

Nåja, det fint

Nåja, i dag har jeg været i skole. Efter skole tog jeg hjem, og ventede til klokken blev 3. så jeg kunne tage en bus til Gistrup, hvor jeg skulle til frisøren. Hende jeg bliver klippet af hedder Malik, og jeg elsker når hun skal klippe mig - faktisk er hun den eneste der får lov til at klippe mit hår. Nogen gange også mig selv, hvis der lige er noget jeg synes der skal klippes :-p
Nå, jamen jeg var også inde i byen i dag, og der ledte min mor, min søster og jeg efter noget tøj til min lillesøsters komfirmation. Jeg prøvede så mange flotte kjoler, men jeg har fundet ud af at jeg ikke rigtig er til 'pige' tøj mere. Altså noget der virkelig er piget. Jeg går for det meste i drengetøj..
Nå, men vi fandt en Blazer, som jeg faktisk selv er rimlig meget vild med. Lige nu sidder jeg og spiser pølsehorn, som faktisk er min aftensmad :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar