Sider

Proud













Danish: Hey kære læsere. Jeg har så meget jeg vil dele med jer i dag, men først vil jeg lige fortælle jer at jeg har opretter mig på fashiolista.com og det er en fantastisk hjemmeside, hvor du kan like sko,t-shirts, kjoler, og meget mere! Man kan følge sine venner, andre der har liked en del der falder i ens egen smag. I må meget gerne følge mig! Der er et 'logo' nederst hvor man kan trykke, og så kommer man direkte til min profil!

Udover det med Fashiolista.com så vil jeg også lige fortælle jer omkring mit løb her i dag! Jeg skulle løbe 5km. på under 30 minutter, og jeg vil sige jeg er faktisk rimlig overrasket. Til alle de foretræninger der har været, har jeg løbet på enten 31 eller 32 minutter, så en tid på 29 minutter og 43 sekunder var bare det bedste! Vi var over 1200 deltagere, så der har været rigtig mange i dag! Vi fik selvfølgelig nogen gaver, og en t-shirt for at deltage i løbet (Vi gav 150 kr.) T-shirten er så grim, men det er dejligt at have et 'bevis' for at man løb.   Hvad har I lavet i dag?
Kærlighed til alle mine dejlige læsere!

English: Hello dear readers! I got so much to tell about, but to make a long story short, I will just tell it without that many details. Well, I'm on Fashiolista.com now! I really love it! I would really like someone to follow me, and you can do that if you click on the 'logo' ind the end of my blog, and then just click ''follow'' then I'll be really happy! Another thing, is that I had to run 5 km. under 30 minutes, and yes! I did it. I did it on 29 minutes, and 43 seconds. I'm a bit proud, because to all the pratice, I ran on 31 or 32 minutes, so that was really good! We got some gift too, but the t-shirt we got, is really ugly! And then we got stuff too.
But.. What have you been doing today?
Love to all my readers!




THERES A FEW PICTURES - REALLY BAD PICTURES.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar