Sider

Outfit of the day


Danish: Hej alle mine kære læsere, idag har jeg faktisk bare sovet, så jeg har ikke været ude og tage billeder, været ude i byen eller noget, så jeg tænkte jeg ville lave en ''dagens outfit'' dag.
Vil også lige informerer jer om at jeg ikke vil være her på bloggen i morgen, og hvis jeg er, så er det fordi jeg hurtigt er nået hjem fra skole - jeg skal have noget idræts halløj med min klasse hele dagen, og senere på dagen skal jeg til et løb på 5 km. i City Syd, så det er ikke sikkert jeg kan blogge i morgen. Btw. Beklager virkelig første billede, men jeg ville ikke have mine ting med på billedet, så jeg har 'dækket' det.  Al kærlighed til jer!

English: Hello dear readers. Today I've done nothing, I just slept from when I came home from school, for 8 pm. Since I been sleeping, I no pictures got from 'outside my room' so I decided to make a ''Outfit of the day''. Tomorrow I can't be able to blog, because I have to go to school, where we have some sport, the whole day, and then later I'm going to a event, where I have to run 5 km. So maybe I can't blog tomorrow.
Btw. I'm so sorry about the first picture, but all my stuff shouldn't be on the pic. So I decided to 'cover' it. Love too your all!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar