Sider

Two week, and two days.

Om præcis to uger er jeg i København hvor jeg skal til koncert med min kusine, Amanda. Billeterne er købt - det er rimlig lang tid siden de blev købt. Amanda og jeg glæder os til at hører Nicki Minaj live! Vi har besluttet vi ikke vil have 'normalt' tøj på - det må godt være lidt anderledes eftersom Nicki Minaj er pænt meget anderledes.

Om præcis to dage skal jeg deltage i et løb i City Syd, der hedder ''Alt for damerne'' eller noget. Men samme da har jeg idræts dag med tiende årgang, så det bliver så herre nederen for mig at skulle klarer så meget motion. Jeg overvejer lidt at blive hjemme - men jeg vil ikke rigtigt. Jeg elsker sådan noget motion vi laver med skolen, altså sådan noget man også lavede i idræt. Vi havde idræt på skolen, men det var der kun i 4 måneder hvis ikke mindre, fordi vi i gennemsnit kun var 3 der deltog. Så det blev 'nedlagt' som vores team-leder sagde det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar