Sider

Some stuff.

Nåja, jeg har da fået købt en del siden sidst. Jeg har fået købt mig en rigtig lækker t-shirt, og så fik jeg endelig købt nogen eos læbepromader. Jeg har også fået nogen prøver. Jeg er rigtig glad for både mine eos, og de gratis prøver jeg har fået! Jeg har idag købt en saks, noget hobbylim, og nogen knæklys. Nu var det da også på tide jeg fik købt mig en saks til mit penalhus. Dagen i dag har været så hot. Der er så varmt her i Aalborg! I morgen tager jeg på arbejde, fra klokken 7.45. til 16. Det samme gælder også søndag, så jeg får lov til at sidde inde i en butik, og hav det liiidt køligt. Dejligtt. Jeg har fået de gratis prøver, og mine eos på Kamilleshop.dk - Tryk på linket.

1 kommentar:

  1. Virkelige fede ting du har fået købt dig!:D

    http://www.myfazhion.com/

    SvarSlet