Sider

Morgen :/ - Dagen/aften :)

Da mit 'vækkeur' ringede her i morges kunne jeg mærke jeg ikke havde det alt for godt. Så jeg besluttede mig for at skrive til min lærer, samt min mor over mobil, at jeg ikke tog i skole da jeg havde det meget skidt - ja, jeg skrev til min mor selvom hun lå inde på det værelse lige ved siden ad.
- Da klokken nærmede sig de halv 12, gik jeg i bad da jeg åbenbart skulle til tandlægen ):
Meget nederen når man ikke havde det så godt i forvejen. Men jeg kom til tandlægen, hvilket faktisk først var halv 3, men jeg ville lade mit hår lufttørre.
Da jeg så kom hjem fra tandlægen var Lavin min dejlige homie der. Vi fik snakket samt lavet en lille plan for i morgen.. ja hvad vil der ske i morgen?
Ja det må I vente med at læse til i morgen, måske først overmorgen. :3

Jeg har ellers bare slappet af hvis man nu kan sige det - jaa, det kan man godt sige, for jeg fik det bedre ved en 2 tiden. Men ligenu har jeg det faktisk ikke så godt ):


- I dag fik jeg så ikke taget billeder af min frokost eller noget som helts.. so sorry.
Men jo! Har faktisk et billede af mine to ynglings dukker. To Barbie dukker jeg er meget glade for!

Loveable Barbies

Ingen kommentarer:

Send en kommentar