Sider

Byen og pølser

I dag har jeg været i skole - dog ikke helt fra morgen ad. Jeg 'pjækkede' de to første. Men jeg ville bare ikke oppppp. Men jeg kom det alligevel i skole. Efter skole tog Rikke (Tvillingesøster) og jeg ind til byen for at chille. chille på Aalborg Hovedbibliotek. Men inden vi tog derind, så ledte vi efter Det Gyldne Dådyr - og vi fandt det! Det var en rigtig skøn butik, og jeg vil absolut derind igen! Jeg skal bare lige have penge først.
Derefter gik vi ind på bib'eren. Vi så film på vores computere, vi var på facebook og meget mere. Det var rigtig hyggeligt.

Har også en lille film, og et par billeder fra i dag.

MEN!! Da vi så skulle hjem.. eller var hjemme, så skulle vi varme nogen pølser og nogen brød. Så vi kunne få hotdogs!!!!!! Rikke stod for pølserne og jeg stod for brødene. Pølserne kom til at se sådan her ud.
Men de smagte da godt nok..

Nu sidder jeg så bare her på en stol med min computer og tænker tror jeg. I morgen skal jeg havde studie retnings time hele dagen. Så det er sikkert noget med Berlin vi skal have eftersom jeg snart tager til Berlin med hele 10. årgang <3

2 kommentarer:

  1. Haha jeg har virkelig også tit sprunget pølserne, hov.. Men pyt, de smager stadig godt (det lyder faktisk ikke så lækkert den her kommentar!) :)

    SvarSlet
  2. Nej ikke så lækker en kommentar, haha. Hvis jeg havde lavet pølserne ville de måske ikke have set sådan ud :D

    SvarSlet